Kalle Juuti

RSS feed of this list

  1. Foreword

    Pyyry, N. K., Tainio, L. E., Juuti, K. P. T., Vasquez, R. & Paananen, M. M. 2017 CHANGING SUBJECTS, CHANGING PEDAGOGIES: DIVERSITIES IN SCHOOL AND EDUCATION. Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, (Ainedidaktisia tutkimuksia; no. 13)

    Research output: ScientificForeword / postscript

  2. ”Se tuntuu jotenkin paljon luontevammalta mulle”: Kolmen erityisen tuen oppilaan opiskelun tukeminen älypuhelimilla inkluusioon pyrkivässä luonnontieteiden opetuksessa

    Sormunen, K., Lavonen, J. & Juuti, K. 2017 Toiveet ja todellisuus: Kasvatus osallisuutta ja oppimista rakentamassa. Toom, A., Rautiainen, M. & J. T. (eds.). Turku: Suomen kasvatustieteellinen seura, p. 481-508 28 p. (Kasvatusalan tutkimuksia; no. 75)

    Research output: Scientific - peer-reviewChapter

  3. Towards primary school physics teaching and learning: design research approach

    Juuti, K. 2005 Helsinki: University of Helsinki. 157 p.

    Research output: MonographDoctoral Thesis

  4. Changing subjects, changing pedagogies: diversities in school and education

    Pyyry, N. (ed.), Tainio, L. E. (ed.), Juuti, K. P. T. (ed.), Vasquez, R. (ed.) & Paananen, M. (ed.) 2017

    Research output: Scientific - peer-reviewAnthology

  5. Ainedidaktiikan yhteinen kehittäminen

    Juuti, K., Kairavuori, S. & Kallioniemi, A. Jan 2017 In : Ainedidaktiikka. 1, 1, p. 1-1 1 p.

    Research output: ScientificArticle

  6. Päätössanat: Innovatiivinen koulu ja tulevaisuuden opettajuus

    Korhonen, T., Lavonen, J., Kukkonen, M., Sormunen, K. & Juuti, K. 2016 Kansankynttilä keinulaudalla: Miten tulevaisuudessa opitaan ja opetetaan?. Cantell, H. & Kallioniemi, A. (eds.). Jyväskylä: PS-kustannus, p. 215-230 16 p.

    Research output: ScientificChapter

  7. Introduction

    Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J. 2017 Cognitive and Affective Aspects in Science Education Research : Selected Papers from the ESERA 2015 Conference. Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J. (eds.). Cham: Springer International Publishing AG, p. 1-12 12 p. (Contributions from Science Education Research; vol. Volume 3)

    Research output: ScientificChapter

  8. Cognitive and Affective Aspects in Science Education Research: Selected Papers from the ESERA 2015 Conference

    Hahl, K. (ed.), Juuti, K. (ed.), Lampiselkä, J. (ed.), Uitto, A. (ed.) & Lavonen, J. (ed.) 2017 Cham: Springer International Publishing AG. 370 p. (Contributions from Science Education Research; vol. Volume 3)

    Research output: Scientific - peer-reviewAnthology

  9. Duration of On-Campus Academic Engagements of Student Teachers in Finland and Norway

    Christophersen, K-A., Elstad, E., Juuti, K., Solhaug, T. & Turmo, A. 2017 In : Education Inquiry. 8, 2, p. 89-103 15 p.

    Research output: Scientific - peer-reviewArticle

  10. Developing a Collaborative Model in Teacher Education – An Overview of a Teacher Professional Development Project

    Kervinen, A., Uitto, A., Kaasinen, A., Portaankorva-Koivisto, P., Juuti, K. & Kesler, M. 2016 In : LUMAT: Research and Practice in Math, Science and Technology Education. 4, 2, p. 67-86 20 p.

    Research output: Scientific - peer-reviewArticle

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...18 Next