Matematiikan opetuksen tutkimusryhmä

RSS-syöte listasta

  1. Hyväksytty/In press

    Representation growth of compact linear groups

    Häsä, J. I. A. & Stasinski, A. 2018 (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Transactions of the American Mathematical Society.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. Hyväksytty/In press

    The interplay of informative assessment criteria and continuous feedback with mathematics students' learning orientations

    Tuohilampi, L. P., Nieminen, J. H., Häsä, J. I. A. & Rämö, J. M. 2018 (Hyväksytty/In press) Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education.

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Comparing male and female students' self-efficacy and self-regulation skills in two undergraduate mathematics course contexts

    Lahdenperä, J. J. 2018 Proceedings of INDRUM 2018: Second conference of the International Network for Didactic Research in University Mathematics. Durand-Guerrier, V., Hochmuth, R., Goodchild, S. & Hogstad, N. M. (toim.). Kristiansand, Norway: University of Agder and INDRUM, s. 346-355 10 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Matematiikan koe ylioppilastutkinnossa keväällä 2017 - matkalla kohti sähköistä koetta

    Oikkonen, J. M. R. joulukuuta 2017 julkaisussa : Dimensio. 6/2017, s. 17-22 6 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

  5. The gap between school mathematics and university mathematics: prospective mathematics teachers' conceptions and mathematical thinking

    Hannula, J. maaliskuuta 2018 julkaisussa : Nordisk matematikkdidaktikk : Nordisk matematikdidaktik. 23, 1, s. 67-90 24 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Subject matter knowledge and pedagogical content knowledge in the learning diaries of prospective mathematics teachers

    Hannula, J. 2017 Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Dooley, T. & Gueudet, G. (toim.). Dublin, Irlanti: DCU Institute of Education and ERME, Vuosikerta 2017, s. 3312-3319 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Verkkomateriaalit yliopistotason matematiikan opintojen tukikeinona

    Nieminen, J. H. 2017 Helsinki: Helsingin yliopisto. 114 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: OpinnäytePro graduOpinnäytteet

  8. Teaching an Introductory Course in Logic to Undergraduate Students Using Extreme Apprenticeship Method

    Vikberg, T. J. 3 huhtikuuta 2012 71 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: OpinnäytePro graduOpinnäytteet

  9. Tiedonsiirrosta tiedon yhteiseen omistamiseen ja rakentamiseen – autonomian tukeminen Helsingin yliopiston matematiikan kurssikokeilussa

    Tuohilampi, L., Rämö, J., Häsä, J. & Pekkarinen, E. 30 marraskuuta 2017 Toiveet ja todellisuus – kasvatus osallisuutta ja oppimista rakentamassa. Toom, A., Rautiainen, M. & Tähtinen, J. (toim.). Turku: FERA Suomen kasvatustieteellinen seura, s. 509-534 26 Sivumäärä (Kasvatusalan tutkimuksia; nro 75)

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava