Matematiikan opetuksen tutkimusryhmä

RSS-syöte listasta

  1. Valehtelevat luvut

    Lahdenperä, J., 31 lokakuuta 2018, julkaisussa : Dimensio. 82, 5, s. 8-11 4 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

  2. E-pub ahead of print

    Supporting quality of learning in university mathematics: a comparison of two instructional designs

    Lahdenperä, J. J., Postareff, L. & Rämö, J. M., 2018, julkaisussa : International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education. 22 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Hyväksytty/In press

    Matematiikan aineenopettajaopiskelijoiden matemaattinen ja pedagoginen sisältötieto ongelmalähtöisessä oppimisessa

    Hannula, J. K., 2018, (Hyväksytty/In press) Proceedings of the annual FMSERA symposium 2017.

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Hyväksytty/In press

    Representation growth of compact linear groups

    Häsä, J. I. A. & Stasinski, A., 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Transactions of the American Mathematical Society.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Hyväksytty/In press

    The interplay of informative assessment criteria and continuous feedback with mathematics students' learning orientations

    Tuohilampi, L. P., Nieminen, J. H., Häsä, J. I. A. & Rämö, J. M., 2018, (Hyväksytty/In press) Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education.

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Comparing male and female students’ self-efficacy and self-regulation skills in two undergraduate mathematics course contexts

    Lahdenperä, J., 2018, Proceedings of INDRUM 2018: Second conference of the International Network for Didactic Research in University Mathematics. Durand-Guerrier, V., Hochmuth, R., Goodchild, S. & Hogstad, N. M. (toim.). Kristiansand, Norway: University of Agder and INDRUM, s. 346-355 10 Sivumäärä (INDRUM Proceedings).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Collaborative Science Education at the University of Helsinki since 2003: New Solutions and Pedagogical Innovations for Teaching from Early Childhood to Universities

    Aksela, M. (toim.), Oikkonen, J. (toim.) & Halonen, J. (toim.), helmikuuta 2018, Helsinki: Unigrafia oy. 121 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaTieteellinen

  8. Matematiikan koe ylioppilastutkinnossa keväällä 2017 - matkalla kohti sähköistä koetta

    Oikkonen, J. M. R., joulukuuta 2017, julkaisussa : Dimensio. 6/2017, s. 17-22 6 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

  9. The gap between school mathematics and university mathematics: prospective mathematics teachers' conceptions and mathematical thinking

    Hannula, J., maaliskuuta 2018, julkaisussa : Nordisk matematikkdidaktikk : Nordisk matematikdidaktik. 23, 1, s. 67-90 24 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Subject matter knowledge and pedagogical content knowledge in the learning diaries of prospective mathematics teachers

    Hannula, J., 2017, Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Dooley, T. & Gueudet, G. (toim.). Dublin, Irlanti: Dublin City University , Vuosikerta 2017. s. 3312-3319 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava