Kirsi Pyhältö

RSS-syöte listasta

  1. Doctoral candidates’ research writing perceptions: A cross-national study

    Sala-Burbaré, A., Peltonen, J., Pyhältö, K. & Castelló, M., 2018, julkaisussa : International Journal of Doctoral Studies. 13, s. 327-345 9 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. Leading the Change Series Q&A with Kirsi Pyhältö

    Pyhältö, K., elokuuta 2018, julkaisussa : Lead the Change Series. 2018, 85, 4 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

  3. Mikä on keskeistä hyvässä opetussuunnitelmaprosessissa?

    Kivioja, A., Soini, T., Pietarinen, J. & Pyhältö, K., 2018, julkaisussa : Kasvatus. 49, 4, s. 310-325 16 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. E-pub ahead of print

    Doctoral students’ epistemic beliefs about writing, experienced well-being, and perceptions of their academic environment

    Lonka, K. M., Ketonen, E. E. H., Vekkaila, J., Lara, M. C. & Pyhältö, K. M., 2018, julkaisussa : Higher Education.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Shared sense-making strategies in curriculum reform: District-level perspective

    Soini, T., Pietarinen, J. & Pyhalto, K., heinäkuuta 2018, julkaisussa : Improving Schools. 21, 2, s. 111-126 16 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. The function of social support in engaging and disengaging experiences among post PhD researchers in STEM disciplines

    Vekkaila, J., Virtanen, V., Taina, J. & Pyhalto, K., 2018, julkaisussa : Studies in Higher Education. 43, 8, s. 1439-1453 15 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Student teachers' emotional landscapes in self- and co-regulated learning

    Saariaho, E., Anttila, H., Toom, A., Soini, T., Pietarinen, J. & Pyhältö, K., 2018, julkaisussa : Teachers and Teaching. 24, 5, s. 538-558 21 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Hyväksytty/In press

    Are learning skills associated with academic emotions elicited by master’s thesis work?

    Hintsanen, M. & Pyhältö, K. M., 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Journal of Further and Higher Education.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  9. Spaces, journeys and new horizons for postgraduate supervision

    Bizer, E. (toim.), Frick, L. (toim.), Fourie-Malherbe, M. (toim.) & Pyhältö, K. (toim.), 2018, Stellenbosch: AFRICAN SUN MeDIA. 360 Sivumäärä (Studies into Higher Education; nro 5)

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKokoomateos tai erikoisnumeroTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Koulupäivän aikainen liikunta ja oppiminen: Tilannekatsaus tammikuu 2018

    Kantomaa, M., Syväoja, H., Sneck, S., Jaakkola, T., Pyhältö, K. & Tammelin, T., 2018, Helsinki: Opetushallitus. 43 Sivumäärä (Raportit ja selvitykset; nro 2018:1)

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiTutkimusraporttiAmmatillinen

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...16 Seuraava