Kirsi Pyhältö

RSS-syöte listasta

  1. Hyväksytty/In press

    Student-teachers’ and pupils’ co-regulated learning behaviours in authentic classroom situations in teaching practice

    Saariaho, E., Toom, A., Soini, T., Pietarinen, J. & Pyhältö, K., 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Teaching and Teacher Education.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. Shared Sense-making in Curriculum Reform: Orchestrating the Local Curriculum Work

    Pietarinen, J., Pyhalto, K. & Soini, T., 7 kesäkuuta 2019, julkaisussa : Scandinavian Journal of Educational Research. 63, 4, s. 491-505 15 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. E-pub ahead of print

    What Are Ethics in Doctoral Supervision, and How Do They Matter? Doctoral Students' Perspective

    Löfström, E. & Pyhältö, K., 23 maaliskuuta 2019, julkaisussa : Scandinavian Journal of Educational Research. 16 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Hyväksytty/In press

    Curriculum coherence as perceived by district-level stakeholders in large-scale national curriculum reform in Finland

    Sullanmaa, J. S., Pyhältö, K. M., Pietarinen, J. & Soini, T., 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : The Curriculum journal.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Differences in State- and District-level Stakeholders’ Perceptions of Curriculum Coherence and School Impact in National Curriculum Reform

    Sullanmaa, J., Pyhältö, K., Pietarinen, J., Soini, T. & Soini, T., 5 maaliskuuta 2019, julkaisussa : Journal of Educational Administration. 57, 3, s. 210-226 17 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Special education teachers’ experienced burnout and perceived fit with the professional community: A five year follow-up study

    Soini, T., Pietarinen, J., Pyhältö, K., Haverinen, K., Jindal-Spape, D. & Kontu, E., kesäkuuta 2019, julkaisussa : British Educational Research Journal. 45, 3, s. 622-639 18 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Dynamic and shared sense-making in large-scale curriculum reform in school districts

    Pyhältö, K., Pietarinen, J. & Soini, T., 2018, julkaisussa : The Curriculum journal. 29, 2, s. 181-200 20 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Hyväksytty/In press

    Progress of Nursing Students’ Motivation Regulation Profiles and Affiliations with Engagement, Burnout and Academic Performance

    Mäenpää, K., Järvenoja, H., Peltonen, J. & Pyhältö, K. M., 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : International Journal of Teaching and Learning in Higher Education.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  9. Hyväksytty/In press

    What sustains doctoral students’ interest? Comparison of Finnish, UK and Spanish doctoral students’ perceptions

    Pyhältö, K. M., Peltonen, J., Castelos, M. & McAlpine, L., 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Compare.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Doctoral candidates’ research writing perceptions: A cross-national study

    Sala-Burbaré, A., Peltonen, J., Pyhältö, K. & Castelló, M., 2018, julkaisussa : International Journal of Doctoral Studies. 13, s. 327-345 9 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...17 Seuraava