Kirsi Pyhältö

RSS-syöte listasta

  1. Hyväksytty/In press

    Differences in State- and District-level Stakeholders’ Perceptions of Curriculum Coherence and School Impact in National Curriculum Reform

    Sullanmaa, J. S., Pyhältö, K. M., Pietarinen, J. & Soini, T., 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Journal of Educational Administration.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. Special education teachers’ experienced burnout and perceived fit with the professional community: A five year follow-up study

    Soini, T., Pietarinen, J., Pyhältö, K. M., Haverinen, K., Jindal-Spape, D. & Kontu, E., 2019, julkaisussa : British Educational Research Journal.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Dynamic and shared sense-making in large-scale curriculum reform in school districts

    Pyhältö, K., Pietarinen, J. & Soini, T., 2018, julkaisussa : The Curriculum journal. 29, 2, s. 181-200 20 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Hyväksytty/In press

    What are ethics in doctoral supervision, and how do they matter? Doctoral students’ perspective

    Löfström, T. E. & Pyhältö, K. M., 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Scandinavian Journal of Educational Research.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Hyväksytty/In press

    Progress of Nursing Students’ Motivation Regulation Profiles and Affiliations with Engagement, Burnout and Academic Performance

    Mäenpää, K., Järvenoja, H., Peltonen, J. & Pyhältö, K. M., 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : International Journal of Teaching and Learning in Higher Education.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Hyväksytty/In press

    What sustains doctoral students’ interest? Comparison of Finnish, UK and Spanish doctoral students’ perceptions

    Pyhältö, K. M., Peltonen, J., Castelos, M. & McAlpine, L., 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Compare.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Doctoral candidates’ research writing perceptions: A cross-national study

    Sala-Burbaré, A., Peltonen, J., Pyhältö, K. & Castelló, M., 2018, julkaisussa : International Journal of Doctoral Studies. 13, s. 327-345 9 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Leading the Change Series Q&A with Kirsi Pyhältö

    Pyhältö, K., elokuuta 2018, julkaisussa : Lead the Change Series. 2018, 85, 4 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

  9. Mikä on keskeistä hyvässä opetussuunnitelmaprosessissa?

    Kivioja, A., Soini, T., Pietarinen, J. & Pyhältö, K., 2018, julkaisussa : Kasvatus. 49, 4, s. 310-325 16 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. E-pub ahead of print

    Doctoral students’ epistemic beliefs about writing, experienced well-being, and perceptions of their academic environment

    Lonka, K. M., Ketonen, E. E. H., Vekkaila, J., Lara, M. C. & Pyhältö, K. M., 2018, julkaisussa : Higher Education.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...17 Seuraava