Kristiina Kumpulainen

RSS-syöte listasta

  1. Hyväksytty/In press

    Promoting young children’s scientific literacy as a dynamic practice

    Vartiainen, J. L. & Kumpulainen, P. K., 1 maaliskuuta 2019, (Hyväksytty/In press) Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and beyond. Routledge

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. Multiliteracies pedagogy promoting young children’s ecological literacy on climate change

    Wong, C. C. & Kumpulainen, P. K., 1 maaliskuuta 2019, Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and beyond. Routledge

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Hyväksytty/In press

    Multiliteracies and early years innovation: Perspectives from Finland and beyond: Introduction

    Kumpulainen, P. K. & Sefton-Green, J., 1 maaliskuuta 2019, (Hyväksytty/In press) Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and beyond. Routledge

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Hyväksytty/In press

    Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and beyond

    Kumpulainen, P. K. & Sefton-Green, J., 1 maaliskuuta 2019, (Hyväksytty/In press) Routledge.

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKokoomateos tai erikoisnumeroTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Hyväksytty/In press

    Positive affect in young children's multiliteracies learning endeavours

    Nordström, A., Kumpulainen, K. & Potter, J., 2019, (Hyväksytty/In press) Multiliteracies and Early Years Innovation: Perspectives from Finland and Beyond. Routledge

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Leadership in students’ collaborative activity in a school-based making and design environment

    Korhonen, J., Kumpulainen, K. & Kajamaa, A., 30 elokuuta 2018, s. 27. 1 Sivumäärä.

    Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitKonferenssiabstraktiTutkimusvertaisarvioitu

  7. Bångstyriga bitar: Inlärning av multilitteracitet med glädje

    Kumpulainen, K., Sintonen, S., Vartiainen, J., Sairanen, H., Nordström, A., Byman, J. & Renlund, J., 20 marraskuuta 2018, Helsingfors: Helsingfors universitet. 60 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  8. Kurittomat Palaset: Monilukutaitoa Opitaan Ilolla

    Kumpulainen, K., Sintonen, S., Vartiainen, J., Sairanen, H., Nordström, A., Byman, J. & Renlund, J., 20 marraskuuta 2018, Helsinki: Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta. 60 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  9. Makerspaces promoting students’ design thinking and collective knowledge creation: Examples from Canada and Finland

    Hughes, J. M., Morrison, L. J., Kajamaa, A. M. & Kumpulainen, P. K., 2019, International Conference on Design, Learning & Innovation, Braga, Portugal, October 24-26, 2018. Proceedings.. Springer , s. 343-352 10 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...20 Seuraava