Kristiina Kumpulainen

RSS-syöte listasta

  1. Leadership in students’ collaborative activity in a school-based making and design environment

    Korhonen, J., Kumpulainen, K. & Kajamaa, A., 30 elokuuta 2018, s. 27. 1 Sivumäärä.

    Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitKonferenssiabstraktiTutkimusvertaisarvioitu

  2. Bångstyriga bitar: Inlärning av multilitteracitet med glädje

    Kumpulainen, K., Sintonen, S., Vartiainen, J., Sairanen, H., Nordström, A., Byman, J. & Renlund, J., 20 marraskuuta 2018, Helsingfors: Helsingfors universitet. 60 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  3. Kurittomat Palaset: Monilukutaitoa Opitaan Ilolla

    Kumpulainen, K., Sintonen, S., Vartiainen, J., Sairanen, H., Nordström, A., Byman, J. & Renlund, J., 20 marraskuuta 2018, Helsinki: Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta. 60 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  4. Hyväksytty/In press

    Makerspaces promoting students’ design thinking and collective knowledge creation: Examples from Canada and Finland

    Hughes, J. M., Morrison, L. J., Kajamaa, A. M. & Kumpulainen, P. K., 2018, (Hyväksytty/In press) International Conference on Design, Learning & Innovation, Braga, Portugal, October 24-26, 2018. Proceedings.. Springer

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Commentary: Research Methods for the Advancement of Possibility Knowledge and Practice in Science and Engineering Education

    Kumpulainen, P. K., 2019, Theory and Methods for Sociocultural Research in Science and Engineering Education. Kelly, G. & Green, J. (toim.). Routledge, s. 256-263

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Hyväksytty/In press

    Oppilaiden toiminta ja oppimismahdollisuudet koulun digitaalisessa värkkääjäpajassa

    Kumpulainen, P. K., Kajamaa, A. M. & Rajala, A. J., 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : NMI-bulletin.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Hyväksytty/In press

    Promoting the Joy of Learning Multiliteracies from Early Years Onwards: An Educational Reform Initiative in Finland

    Kumpulainen, P. K., 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Media education research journal.

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Hyväksytty/In press

    Researching resilience processes in children's everyday lives during transitioning to school: A dialogic approach

    Kumpulainen, P. K. & Theron, L., 2018, (Hyväksytty/In press) SAGE Handbook of Developmental Psychology and Early Childhood Education. Sage

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  9. A principled, personalised, trusting and child-centric ECEC system in Finland

    Kumpulainen, K., elokuuta 2018, The Early Advantage 1: Early Childhood Systems That Lead by Example - A Comparative Focus on International Early Childhood Education. Kagan, S. L. (toim.). New York: Teachers college press, s. 72-98 27 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Hyväksytty/In press

    Young children’s agency in their digital media use in the sociocultural contexts of their homes: A case study from Finland

    Kumpulainen, K., Sairanen, H. & Nordström, A., 2018, (Hyväksytty/In press) Children, families and technology in today’s society: What challenges? Which paths?.

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...19 Seuraava