Maija Aksela

RSS-syöte listasta

  1. Integrating art into science education: a survey of science teachers’ practices

    Turkka, J., Haatainen, O. & Aksela, M. 1 kesäkuuta 2017 julkaisussa : International Journal of Science Education. 39, 10, s. 1403-1419 17 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  2. Kuinka esimerkilliset suomalaiset opettajat edistävät oaamista ja oppilaiden myönteisiä asenteita fysiikan ja kemian tunneilla

    Kärnä, P., Vesterinen, V-M. & Aksela, M. K. 2016 s. 28-41 14 Sivumäärä

    Julkaisu: KonferenssijulkaisuA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa (vertaisarvioitu)

  3. Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle

    Aksela, M. K. & Pernaa, J. 28 tammikuuta 2017 Oppikirja Suomea rakentamassa. Hiidenmaa, P., Löytönen, M. & Ruuska, H. (toim.). Helsinki: Suomen tietokirjailijat, Vuosikerta 2017, 27 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  4. Effectiveness of a Lesson on Multimodal Writing

    Tolppanen, S., Rantaniitty, T. & Aksela, M. 2016 Using Multimodal Representations to Support Learning in the Science Classroom. Hand, B., McDermott, M. & Vaughan, P. (toim.). Springer , 19 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  5. The potential of the non-formal educational sector for supporting chemistry learning and sustainability education for all students: a joint perspective from two cases in Finland and Germany

    Affeldt, F., Tolppanen, S. P., Aksela, M. K. & Eilks, I. 2017 julkaisussa : Chemistry Education Research and Practice. 18, 1, s. 13-25 13 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  6. Promoting Meaningful Science Teaching and Learning Through ICT in the Finnish LUMA Ecosystem

    Aksela, M. K., Vartiainen, J. L., Tuomisto, M., Turkka, J. S., Pernaa, J. I. S. & Tolppanen, S. 2016 New Ways to Teach and Learn in China and Finland : Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , 12 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  7. How students see the role of science and technology in solving humanitarian and environmental problems?

    Vesterinen, V-M., Tolppanen, S. P. & Aksela, M. K. 2016 s. 1167-1173 7 Sivumäärä

    Julkaisu: KonferenssijulkaisuA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa (vertaisarvioitu)

  8. How do exemplary Finnish science teachers support students' learning and engagement?

    Kärnä, P., Vesterinen, V-M. & Aksela, M. K. 2016 s. 304-310 7 Sivumäärä

    Julkaisu: KonferenssijulkaisuA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa (vertaisarvioitu)

  9. Design of research-based lab sheets for the aquisition of science competencies using ICT real-time experiments.: Do students get the point of what they are doing?

    Tortosa, M., Skorsepa, M., Guitart, F., Urban-Woldron, H., Aksela, M. K., Tolvanen, S. A., Stratilová-Urvalková, E. & Smejkal, P. 2016 8 Sivumäärä

    Julkaisu: KonferenssijulkaisuA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa (vertaisarvioitu)

  10. Kestävä kehitys ja kemia opettajankoulutuksessa

    Aksela, M. K. syyskuuta 2016 julkaisussa : LUMAT-B: International journal of math, science and technology education . 1, 2, 7 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuD1 Artikkeli ammattilehdessä

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...34 Seuraava