Maija Aksela

RSS-syöte listasta

  1. Prospective chemistry teachers' perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland

    Savec, V. F., Urankar, B., Aksela, M. & Devetak, I. 2017 julkaisussa : Journal of the Serbian Chemical Society. 82, 10, s. 1193-1210 18 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeli

  2. Introduction to Molecular Modeling in Chemistry Education

    Pernaa, J., Aksela, M. & Pearl Ghulam, S. 2017 e-Oppi. 72 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

  3. Miten suunnittelen fysiikan ja kemian oppitunnin? Kahden esimerkillisen opettajan puheentarkastelua.

    Kärnä, P., Vesterinen, V-M., Harmoinen, S. & Aksela, M. 2017 julkaisussa : LUMAT-B: International journal of math, science and technology education . 2, 4

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeli

  4. Low-achieving students´attitudes towards learning chemistry and its teaching methods

    Kousa, P. M., Kavonius, R. & Aksela, M. K. 6 tammikuuta 2018 julkaisussa : Reviewers of Chemistry Education Research and Practice (CERP). 10.1039/C7RP00226B

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeli

  5. Tutkimuksellinen opiskelu ja formatiivinen arviointi luonnontieteissä

    Herranen, J. K., Koljonen, T. & Aksela, M. K. 2017 Arviointia toteuttamassa: näkökulmia monipuoliseen oppimisen arviointii. Kauppinen, E. & Vitikka, E. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 114-126 13 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeli

  6. Integrating art into science education: a survey of science teachers’ practices

    Turkka, J., Haatainen, O. & Aksela, M. 1 kesäkuuta 2017 julkaisussa : International Journal of Science Education. 39, 10, s. 1403-1419 17 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeli

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...34 Seuraava