Maija Aksela

RSS-syöte listasta

  1. Identifying and addressing students' questions on climate change

    Tolppanen, S. & Aksela, M. K. maaliskuuta 2018 julkaisussa : Journal of Environmental Education. 49, 5, s. 375-389 15 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. From learner-centered to learner-driven sustainability education

    Herranen, J. K., Vesterinen, V-M. & Aksela, M. K. 27 kesäkuuta 2018 julkaisussa : Sustainability. 10, 7, 14 Sivumäärä, 2190

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. The challenges of learning and teaching chemical bonding at different school levels using electrostatic interactions instead of the octet rule as a teaching model

    Joki, J. & Aksela, M. K. 21 kesäkuuta 2018 julkaisussa : Chemistry education research and practice. 2018, 19, s. 932-953 22 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Dynamics of the Community of Inquiry (CoI) within a Massive Open Online Course (MOOC) for In-Service Teachers in Environmental Education

    Kaul, M., Aksela, M. K. & Wu, X. 2018 julkaisussa : Dirasat. Educational Sciences. 8, 2, 40

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Prospective chemistry teachers' perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland

    Savec, V. F., Urankar, B., Aksela, M. & Devetak, I. 2017 julkaisussa : Journal of the Serbian Chemical Society. 82, 10, s. 1193-1210 18 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Introduction to Molecular Modeling in Chemistry Education

    Pernaa, J., Aksela, M. & Pearl Ghulam, S. 2017 e-Oppi. 72 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  7. Miten suunnittelen fysiikan ja kemian oppitunnin? Kahden esimerkillisen opettajan puheentarkastelua.

    Kärnä, P., Vesterinen, V-M., Harmoinen, S. & Aksela, M. 2017 julkaisussa : LUMAT-B: International journal of math, science and technology education . 2, 4

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

  8. Higher education students`challenges in designing a course "Sustainable Development in Education"

    Herranen, J. K., Tolppanen, S., Vesterinen, V-M. J. & Aksela, M. K. 24 elokuuta 2017

    Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitPosteriTutkimusvertaisarvioitu

  9. Low-achieving students´attitudes towards learning chemistry and its teaching methods

    Kousa, P. M., Kavonius, R. & Aksela, M. K. 6 tammikuuta 2018 julkaisussa : Chemistry education research and practice. 10.1039/C7RP00226B

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...35 Seuraava