Maija Aksela

RSS-syöte listasta

  1. The relevance of non-formal Biology Olympiad training for upper secondary school students

    Mutanen, J. & Aksela, M. K., 2018, julkaisussa : LUMAT: Research and Practice in Math, Science and Technology Education. 6, 2, s. 126-145 20 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. E-pub ahead of print

    Learning to Teach at Heterogeneous and Diverse Chemistry Classes - Methods for University Chemistry Teacher Training Courses

    Tolsdorf, Y., Kousa, P. M., Markic, S. & Aksela, M. K., 12 heinäkuuta 2018, julkaisussa : Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education. 14, 10, 14 Sivumäärä, em1593

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Identifying and addressing students' questions on climate change

    Tolppanen, S. & Aksela, M. K., maaliskuuta 2018, julkaisussa : Journal of Environmental Education. 49, 5, s. 375-389 15 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. From learner-centered to learner-driven sustainability education

    Herranen, J. K., Vesterinen, V-M. & Aksela, M. K., 27 kesäkuuta 2018, julkaisussa : Sustainability. 10, 7, 14 Sivumäärä, 2190

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. The challenges of learning and teaching chemical bonding at different school levels using electrostatic interactions instead of the octet rule as a teaching model

    Joki, J. & Aksela, M. K., 21 kesäkuuta 2018, julkaisussa : Chemistry education research and practice. 2018, 19, s. 932-953 22 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Dynamics of the Community of Inquiry (CoI) within a Massive Open Online Course (MOOC) for In-Service Teachers in Environmental Education

    Kaul, M., Aksela, M. K. & Wu, X., 2018, julkaisussa : Dirasat. Educational Sciences. 8, 2, 40

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Prospective chemistry teachers' perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland

    Savec, V. F., Urankar, B., Aksela, M. & Devetak, I., 2017, julkaisussa : Journal of the Serbian Chemical Society. 82, 10, s. 1193-1210 18 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Introduction to Molecular Modeling in Chemistry Education

    Pernaa, J., Aksela, M. & Pearl Ghulam, S., 2017, e-Oppi. 72 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  9. Miten suunnittelen fysiikan ja kemian oppitunnin? Kahden esimerkillisen opettajan puheentarkastelua.

    Kärnä, P., Vesterinen, V-M., Harmoinen, S. & Aksela, M., 2017, julkaisussa : LUMAT-B: International journal of math, science and technology education . 2, 4

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...35 Seuraava