Maija Aksela

RSS-syöte listasta

  1. Tutkimuksellinen opiskelu ja formatiivinen arviointi luonnontieteissä

    Herranen, J. K., Koljonen, T. & Aksela, M. K. 2017 Arviointia toteuttamassa: näkökulmia monipuoliseen oppimisen arviointii. Kauppinen, E. & Vitikka, E. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 114-126 13 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: AmmatillinenKirjan luku tai artikkeli

  2. Integrating art into science education: a survey of science teachers’ practices

    Turkka, J., Haatainen, O. & Aksela, M. 1 kesäkuuta 2017 julkaisussa : International Journal of Science Education. 39, 10, s. 1403-1419 17 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituArtikkeli

  3. Kuinka esimerkilliset suomalaiset opettajat edistävät oaamista ja oppilaiden myönteisiä asenteita fysiikan ja kemian tunneilla

    Kärnä, P., Vesterinen, V-M. & Aksela, M. K. 2016 Uudistuva ja uusiutuva ainedidaktiikka. Pakula, H-M., Kouki, E., Silverberg, H. & Yli-Panula, E. (toim.). Turku: Turun yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, s. 28-41 14 Sivumäärä (Ainedidaktisia julkaisuja; nro 11)

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituKonferenssiartikkeli

  4. Oppikirjan rooli ja merkitys kemian opetuksessa 1800-luvulta sähköiselle aikakaudelle

    Aksela, M. K. & Pernaa, J. 28 tammikuuta 2017 Oppikirja Suomea rakentamassa. Hiidenmaa, P., Löytönen, M. & Ruuska, H. (toim.). Helsinki: Suomen tietokirjailijat, Vuosikerta 2017, 27 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituKirjan luku tai artikkeli

  5. Effectiveness of a Lesson on Multimodal Writing

    Tolppanen, S., Rantaniitty, T. & Aksela, M. 2016 Using Multimodal Representations to Support Learning in the Science Classroom. Hand, B., McDermott, M. & Vaughan, P. (toim.). Springer , 19 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituKirjan luku tai artikkeli

  6. The potential of the non-formal educational sector for supporting chemistry learning and sustainability education for all students: a joint perspective from two cases in Finland and Germany

    Affeldt, F., Tolppanen, S. P., Aksela, M. K. & Eilks, I. 2017 julkaisussa : Chemistry Education Research and Practice. 18, 1, s. 13-25 13 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituArtikkeli

  7. Promoting Meaningful Science Teaching and Learning Through ICT in the Finnish LUMA Ecosystem

    Aksela, M. K., Vartiainen, J. L., Tuomisto, M., Turkka, J. S., Pernaa, J. I. S. & Tolppanen, S. 2016 New Ways to Teach and Learn in China and Finland : Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , 12 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituKirjan luku tai artikkeli

  8. How students see the role of science and technology in solving humanitarian and environmental problems?

    Vesterinen, V-M., Tolppanen, S. P. & Aksela, M. K. 2016 Science Education Research: Engaging learners for a sustainable future. Lavonen, J., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Hahl, K. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, s. 1167-1173 7 Sivumäärä (ESERA Conference Proceedings ; painos 4)

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituKonferenssiartikkeli

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...34 Seuraava