Markus Talvio

RSS-syöte listasta

  1. Hyväksytty/In press

    How to create a flourishing classroom? An intervention protocol for enhancing teachers’ social and emotional learning.

    Talvio, K. M. & Lonka, K. M., 2019, (Hyväksytty/In press) Positive Psychological Intervention Design and Protocols for Multi-cultural Contexts. Zurich: Springer

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. Phenomenal Learning from Finland

    Lonka, K., Makkonen, J., Berg, M., Talvio, M., Maksniemi, E., Kruskopf, M., Lammassaari, H., Hietajärvi, L. & Westling, S. K., 26 kesäkuuta 2018, Helsinki: Edita. 224 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  3. How Do Austrian Teachers Benefit from Lions-Quest Workshops?

    Talvio, M., Matischek-Jauk, M., Hietajärvi, L. & Reicher, H., 2017, julkaisussa : Erziehung und Unterricht : Österreichische pädagogische Zeitschrift. 167, 9-10, s. 802-809 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. How do teachers benefit from training on interaction skills? Developing and utilising an instrument to evaluate teachers' social and emotional learning

    Talvio, M., 2014, Helsinki: Helsingin yliopisto. 60 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaArtikkelikokoelma

  5. Tri Thomas Gordonin TKK Toimiva työyhteisö [Leader effectiveness training]: Työkirja [Participant workbook]

    Talvio, M. & Mansikka, N., 2017, Helsinki: Koulutus ja työnohjaus Talvio Oy. 188 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  6. Tri Thomas Gordonin TTK Toimiva työyhteisö [Leader effectiveness training]: Kouluttajan opas [Trainer guide]

    Gordon, T. & Talvio, M. (Kääntäjä), 2017, 2. painos toim. Helsinki: Koulutus ja työnohjaus Talvio Oy. 222 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  7. Toimiva vuorovaikutus

    Talvio, M. & Klemola, U., 2017, Jyväskylä: PS-kustannus. 183 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  8. The Benefits of Teachers’ Workshops on Their Social and Emotional Intelligence in Four Countries

    Talvio, M., Berg, M., Litmanen, T. & Lonka, K., 10 joulukuuta 2016, julkaisussa : Creative Education. 7, 18, s. 2803-2819 17 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  9. Exploring the coherence of the goals achieved through a youth development programme

    Talvio, M., Berg, M., Komulainen, E. & Lonka, K., 2016, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 217, s. 469-476 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Collaboration Strengthens Social and Emotional Learning Programming in Finland. Advances in Social and Emotional Research. American Educational Research Association

    Lintunen, T., Talvio, K. M., Savolainen, U. & Kuusela, M., 2008, American Educational Research Assiciation. Vuosikerta 2/2. s. 6-7 2 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 Seuraava