Markus Talvio

RSS-syöte listasta

  1. The Benefits of Teachers’ Workshops on Their Social and Emotional Intelligence in Four Countries

    Talvio, M., Berg, M., Litmanen, T. & Lonka, K. 10 joulukuuta 2016 julkaisussa : Creative Education. 7, 18, s. 2803-2819 17 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  2. Exploring the coherence of the goals achieved through a youth development programme

    Talvio, M., Berg, M., Komulainen, E. & Lonka, K. 2016 julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 217, s. 469-476 8 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  3. Collaboration Strengthens Social and Emotional Learning Programming in Finland. Advances in Social and Emotional Research. American Educational Research Association

    Lintunen, T., Talvio, K. M., Savolainen, U. & Kuusela, M. 2008 s. 6-7 2 Sivumäärä

    Julkaisu: KonferenssijulkaisuA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa (vertaisarvioitu)

  4. Progress in Teachers’ Readiness to Promote Positive Youth Development among Students during the Lions Quest Teaching Workshop

    Talvio, M., Berg, M., Ketonen, E., Komulainen, E. & Lonka, K. 10 elokuuta 2015 julkaisussa : Journal of Education and Training Studies. 3, 6, s. 1-13 13 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  5. How does continuing training on social interaction skills benefit teachers?

    Talvio, M., Berg, M. & Lonka, K. 17 tammikuuta 2015 julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 171, s. 820-829 10 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  6. How do teachers benefit from training on interaction skills?: Developing and utilising an instrument to evaluate teachers' social and emotional learning

    Talvio, M. 2014 Helsinki: Helsingin yliopisto. 60 Sivumäärä (Research report / University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Teacher Education; nro 361)

    Julkaisu: Kirja/kokoomateosG5 Artikkeliväitöskirja

  7. Engaging Learning Environment (ELE) for Leadership Training: Fostering Interest and Epistemic Change

    Ketonen, E., Talvio, M. & Lonka, K. 13 helmikuuta 2014 s. 104-111 8 Sivumäärä

    Julkaisu: KonferenssijulkaisuA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa (vertaisarvioitu)

  8. The development of teachers’ responses to challenging situations during interaction training

    Talvio, M., Lonka, K., Komulainen, E., Kuusela, M. & Lintunen, T. 2015 julkaisussa : Teacher Development. 19, 1, s. 97-115 19 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  9. How Long Lasting are the Effects of Training on Interaction Skills? Teachers’ Sample

    Talvio, M., Ketonen, E. & Lonka, K. 2014 s. 125-131 7 Sivumäärä

    Julkaisu: KonferenssijulkaisuA4 Artikkeli konferenssijulkaisussa (vertaisarvioitu)

  10. International variation in perceiving goals of a youth development programme (Lions Quest)

    Talvio, M. & Lonka, K. 13 marraskuuta 2013 julkaisussa : The European Journal of Social & Behavioural Sciences . 6, 3, s. 1057-1065 9 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Edellinen 1 2 Seuraava