Markus Talvio

RSS-syöte listasta

  1. Leader effectiveness training: Participant workbook

    Talvio, K. M. 2017 Koulutus ja työnohjaus Talvio Oy. 188 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: AmmatillinenKirja

  2. Leader effectiveness training: Trainer guide

    Talvio, K. M. (Kääntäjä) 2017 Koulutus ja työnohjaus Talvio Oy. 222 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: AmmatillinenKirja

  3. Toimiva vuorovaikutus

    Talvio, K. M. & Klemola, U. 2017 1 toim. Juva: PS-kustannus. 183 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: AmmatillinenKirja

  4. The Benefits of Teachers’ Workshops on Their Social and Emotional Intelligence in Four Countries

    Talvio, M., Berg, M., Litmanen, T. & Lonka, K. 10 joulukuuta 2016 julkaisussa : Creative Education. 7, 18, s. 2803-2819 17 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituArtikkeli

  5. Exploring the coherence of the goals achieved through a youth development programme

    Talvio, M., Berg, M., Komulainen, E. & Lonka, K. 2016 julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 217, s. 469-476 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituArtikkeli

  6. Collaboration Strengthens Social and Emotional Learning Programming in Finland. Advances in Social and Emotional Research. American Educational Research Association

    Lintunen, T., Talvio, K. M., Savolainen, U. & Kuusela, M. 2008 American Educational Research Assiciation. Vuosikerta 2/2, s. 6-7 2 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituKonferenssiartikkeli

  7. Progress in Teachers’ Readiness to Promote Positive Youth Development among Students during the Lions Quest Teaching Workshop

    Talvio, M., Berg, M., Ketonen, E., Komulainen, E. & Lonka, K. 10 elokuuta 2015 julkaisussa : Journal of Education and Training Studies. 3, 6, s. 1-13 13 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituArtikkeli

  8. How does continuing training on social interaction skills benefit teachers?

    Talvio, M., Berg, M. & Lonka, K. 17 tammikuuta 2015 julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 171, s. 820-829 10 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituArtikkeli

  9. How do teachers benefit from training on interaction skills?: Developing and utilising an instrument to evaluate teachers' social and emotional learning

    Talvio, M. 2014 Helsinki: Helsingin yliopisto. 60 Sivumäärä (Research report / University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Teacher Education; nro 361)

    Tutkimustuotos: ArtikkelikokoelmaVäitöskirja

  10. Engaging Learning Environment (ELE) for Leadership Training: Fostering Interest and Epistemic Change

    Ketonen, E., Talvio, M. & Lonka, K. 13 helmikuuta 2014 2014 International Conference on Advanced Education and Management (ICAEM2014). Lancaster, Pennsylvania: DEStech Publications, Inc, s. 104-111 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituKonferenssiartikkeli

Edellinen 1 2 Seuraava