Markus Talvio

RSS-syöte listasta

  1. How Do Austrian Teachers Benefit from Lions-Quest Workshops?

    Talvio, M., Matischek-Jauk, M., Hietajärvi, L. & Reicher, H., 2017, julkaisussa : Erziehung und Unterricht : Österreichische pädagogische Zeitschrift. 167, 9-10, s. 802-809 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. How do teachers benefit from training on interaction skills? Developing and utilising an instrument to evaluate teachers' social and emotional learning

    Talvio, M., 2014, Helsinki: Helsingin yliopisto. 60 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaArtikkelikokoelma

  3. Tri Thomas Gordonin TKK Toimiva työyhteisö [Leader effectiveness training]: Työkirja [Participant workbook]

    Talvio, M. & Mansikka, N., 2017, Helsinki: Koulutus ja työnohjaus Talvio Oy. 188 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  4. Tri Thomas Gordonin TTK Toimiva työyhteisö [Leader effectiveness training]: Kouluttajan opas [Trainer guide]

    Gordon, T. & Talvio, M. (Kääntäjä), 2017, 2. painos toim. Helsinki: Koulutus ja työnohjaus Talvio Oy. 222 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  5. Toimiva vuorovaikutus

    Talvio, M. & Klemola, U., 2017, Jyväskylä: PS-kustannus. 183 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  6. The Benefits of Teachers’ Workshops on Their Social and Emotional Intelligence in Four Countries

    Talvio, M., Berg, M., Litmanen, T. & Lonka, K., 10 joulukuuta 2016, julkaisussa : Creative Education. 7, 18, s. 2803-2819 17 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Exploring the coherence of the goals achieved through a youth development programme

    Talvio, M., Berg, M., Komulainen, E. & Lonka, K., 2016, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 217, s. 469-476 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  8. Collaboration Strengthens Social and Emotional Learning Programming in Finland. Advances in Social and Emotional Research. American Educational Research Association

    Lintunen, T., Talvio, K. M., Savolainen, U. & Kuusela, M., 2008, American Educational Research Assiciation. Vuosikerta 2/2. s. 6-7 2 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  9. Progress in Teachers’ Readiness to Promote Positive Youth Development among Students during the Lions Quest Teaching Workshop

    Talvio, M., Berg, M., Ketonen, E., Komulainen, E. & Lonka, K., 10 elokuuta 2015, julkaisussa : Journal of Education and Training Studies. 3, 6, s. 1-13 13 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  10. How does continuing training on social interaction skills benefit teachers?

    Talvio, M., Berg, M. & Lonka, K., 17 tammikuuta 2015, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 171, s. 820-829 10 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 Seuraava