Markus Talvio

RSS-syöte listasta

  1. Hyväksytty/In press

    Do Lions Quest (LQ) workshops have systematic impact on teachers’ social and emotional learning (SEL)? Samples from nine different countries

    Talvio, M., Hietajärvi, L., Matischek-Jauk, M. & Lonka, K., 2 toukokuuta 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Electronic Journal of Research in Educational Psychology. 17, 2, s. 317-346

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  2. Hyväksytty/In press

    How to create a flourishing classroom? An intervention protocol for enhancing teachers' social and emotional learning

    Talvio, K. M. & Lonka, K. M., 2019, (Hyväksytty/In press) Positive psychological interventions: Theories, methodologies and applications within multicultural contexts. van Zyl, L. E. & Rothmann, S. (toim.). Springer

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  3. Engaging leadership training – fostering social interaction skills through e-learning and blended solutions

    Lonka, K., Ketonen, E., Marttinen, K. & Talvio, M., huhtikuuta 2019, julkaisussa : Eesti Haridusteaduste Ajakiri . 7, 1, s. 28-49 22 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Phenomenal Learning from Finland

    Lonka, K., Makkonen, J., Berg, M., Talvio, M., Maksniemi, E., Kruskopf, M., Lammassaari, H., Hietajärvi, L. & Westling, S. K., 26 kesäkuuta 2018, Helsinki: Edita. 224 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  5. How Do Austrian Teachers Benefit from Lions-Quest Workshops?

    Talvio, M., Matischek-Jauk, M., Hietajärvi, L. & Reicher, H., 2017, julkaisussa : Erziehung und Unterricht : Österreichische pädagogische Zeitschrift. 167, 9-10, s. 802-809 8 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. How do teachers benefit from training on interaction skills? Developing and utilising an instrument to evaluate teachers' social and emotional learning

    Talvio, M., 2014, Helsinki: Helsingin yliopisto. 60 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaArtikkelikokoelma

  7. Tri Thomas Gordonin TKK Toimiva työyhteisö [Leader effectiveness training]: Työkirja [Participant workbook]

    Talvio, M. & Mansikka, N., 2017, Helsinki: Koulutus ja työnohjaus Talvio Oy. 188 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  8. Tri Thomas Gordonin TTK Toimiva työyhteisö [Leader effectiveness training]: Kouluttajan opas [Trainer guide]

    Gordon, T. & Talvio, M. (Kääntäjä), 2017, 2. painos toim. Helsinki: Koulutus ja työnohjaus Talvio Oy. 222 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  9. Toimiva vuorovaikutus

    Talvio, M. & Klemola, U., 2017, Jyväskylä: PS-kustannus. 183 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaAmmatillinen

  10. The Benefits of Teachers’ Workshops on Their Social and Emotional Intelligence in Four Countries

    Talvio, M., Berg, M., Litmanen, T. & Lonka, K., 10 joulukuuta 2016, julkaisussa : Creative Education. 7, 18, s. 2803-2819 17 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 Seuraava