Najat Ouakrim-Soivio

RSS-syöte listasta

  1. Hyväksytty/In press

    Mistä tiedämme, että uusi lukio on myös parempi lukio?

    Van den Berg, M. J. G. & Ouakrim-Soivio, N., marraskuuta 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Kanava. 9 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinen

  2. Digitaaliset portfoliot oppimisen kuvastajina - Digitaalinen portfolio varhaiskasvatuksen toiminnan arvioinnissa

    Kumpulainen, P. K. & Ouakrim-Soivio, N., 2018, Diggaa mun digimatkaa - Digga min digiresa : digitaaliset portfoliot varhaiskasvatuksen pedagogisen toimintakulttuurin kehittämisessä. Kirkkonummi: Kirkkonummen kunta, s. 50-54 5 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

  3. Hyväksytty/In press

    Shadows under the Northern Star- Does Finnish basic education treat pupils as equally as expected?

    Ouakrim-Soivio, N., Rautopuro, J. & Hilden, R. K., 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Nordidactica : Journal of Humanities and Social Science Education . 20 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  4. Hyväksytty/In press

    Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa

    Van den Berg, M. J. G. & Ouakrim-Soivio, N., 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen seuran julkaisuja. 16 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  5. Hyväksytty/In press

    Lukiolaiset historian lähteiden tulkitsijoina

    Ouakrim-Soivio, N. & Van den Berg, M. J. G., toukokuuta 2018, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Kasvatus & Aika. 5/2018, 19 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  6. Hyväksytty/In press

    “My Treasure Box” – Pedagogical documentation, digital portfolios and children’s agency in Finnish early childhood education

    Kumpulainen, P. K. & Ouakrim-Soivio, N., 7 huhtikuuta 2018, (Hyväksytty/In press) Participatory research with children. Eckhoff, A. (toim.). Springer International Publishing

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  7. Arvioinnin kivijalat yleissivistävässä koulutuksessa - Mitä, miten, milloin ja miksi?

    Ouakrim-Soivio, N., maaliskuuta 2018, julkaisussa : Dimensio. 82, 2, s. 24-26 3 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

  8. Miten arvioida oppimista - Entä osaamista?

    Ouakrim-Soivio, N., tammikuuta 2018, julkaisussa : Tempus. 53, 1, s. 8-9 2 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

  9. Ylioppilas valintojen pyörteissä: Lukio-opinnot, ylioppilastutkinto ja korkeakoulujen opiskelijavalinta

    Kupiainen, S., Marjanen, J. & Ouakrim-Soivio, N., 29 tammikuuta 2018, Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry. 209 Sivumäärä (Ainedidaktisia tutkimuksia. Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja; nro 14)

    Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaTieteellinenvertaisarvioitu

  10. Koulutuksellisen tasa-arvon toteutuminen historian oppiaineessa: Maahanmuuttajataustaisten ja kantaväestön oppilaiden arvosanat, osaaminen ja asenteet perusopetuksen päättövaiheessa

    Ouakrim-Soivio, N., Rautopuro, J., Rantala, J., Saario, J. & van den Berg, M., joulukuuta 2017, julkaisussa : Yhteiskuntapolitiikka. 82, 6, s. 651-662 12 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava