The potential of the non-formal educational sector for supporting chemistry learning and sustainability education for all students: a joint perspective from two cases in Finland and Germany

Tutkimustuotos: Tieteellinen - vertaisarvioituArtikkeli

Otsikon käännösNonformaalin opetuksen järjestäjän mahdollisuudet tukea kemian opiskelua ja kestävän kehityksen opetusta kaikille oppilaille : yhdistetty näkökulma kahdessa tapauksessa Suomessa ja Saksassa
Kielienglanti
LehtiChemistry Education Research and Practice
Vuosikerta / volyymi18
Lehden numero1
Sivunumerot13-25
Sivumäärä13
ISSN1756-1108
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 2017
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Lisätietoja

DOI: 10.1039/c6rp00212a
Volume:
Proceeding volume:

    Tieteenalat

  • 116 Kemia - kemian opetus, nonformaali opetus, kestävä kehitys

Ulkoiset yksiköt

Affeldt, Fiona
  • University of Bremen
Eilks, Ingo
  • University of Bremen

ID: 77680157