Mathematics Education Research Group

RSS-feed av denna lista

  1. !!Accepted/In press

    Representation growth of compact linear groups

    Häsä, J. I. A. & Stasinski, A. 2018 (!!Accepted/In press) I : Transactions of the American Mathematical Society.

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

  2. !!Accepted/In press

    The interplay of informative assessment criteria and continuous feedback with mathematics students' learning orientations

    Tuohilampi, L. P., Nieminen, J. H., Häsä, J. I. A. & Rämö, J. M. 2018 (!!Accepted/In press) Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education.

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

  3. !!Accepted/In press

    Supporting self-efficacy and self-regulation skills in undergraduate mathematics: a comparison of two instructional designs

    Lahdenperä, J. J. 2018 (!!Accepted/In press) Proceedings of INDRUM 2018: Second conference of International Network for Didactic Research in University Mathematics. Kristiansand: University of Agder and INDRUM.

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

  4. Matematiikan koe ylioppilastutkinnossa keväällä 2017 - matkalla kohti sähköistä koetta

    Oikkonen, J. M. R. dec 2017 I : Dimensio. 6/2017, s. 17-22 6 s.

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

  5. The gap between school mathematics and university mathematics: prospective mathematics teachers' conceptions and mathematical thinking

    Hannula, J. mar 2018 I : Nordisk matematikkdidaktikk : Nordisk matematikdidaktik. 23, 1, s. 67-90 24 s.

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

  6. Subject matter knowledge and pedagogical content knowledge in the learning diaries of prospective mathematics teachers

    Hannula, J. 2017 Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Dooley, T. & Gueudet, G. (red.). Dublin, Irlanti: DCU Institute of Education and ERME, Vol. 2017, s. 3312-3319 8 s.

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

  7. Verkkomateriaalit yliopistotason matematiikan opintojen tukikeinona

    Nieminen, J. H. 2017 Helsinki: Helsingin yliopisto. 114 s.

    Forskningsoutput: AvhandlingMagisteruppsatsAvhandlingar

  8. Teaching an Introductory Course in Logic to Undergraduate Students Using Extreme Apprenticeship Method

    Vikberg, T. J. 3 apr 2012 71 s.

    Forskningsoutput: AvhandlingMagisteruppsatsAvhandlingar

  9. Tiedonsiirrosta tiedon yhteiseen omistamiseen ja rakentamiseen – autonomian tukeminen Helsingin yliopiston matematiikan kurssikokeilussa

    Tuohilampi, L., Rämö, J., Häsä, J. & Pekkarinen, E. 30 nov 2017 Toiveet ja todellisuus – kasvatus osallisuutta ja oppimista rakentamassa. Toom, A., Rautiainen, M. & Tähtinen, J. (red.). Turku: FERA Suomen kasvatustieteellinen seura, s. 509-534 26 s. (Kasvatusalan tutkimuksia; nr. 75)

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Föregående 1 2 3 4 5 Nästa